εγγραφείτε: Άρθρα

leader

Πώς επηρεάζουν οι στόχοι βιωσιμότητας των αγροδιατροφικών προϊόντων τις ζωοτροφές

0 comments
Πώς επηρεάζουν οι στόχοι βιωσιμότητας των αγροδιατροφικών προϊόντων τις ζωοτροφές

 

 

Καθώς οι πολυεθνικές εταιρείες τροφίμων και ποτών κάνουν δημοσιοποιούν τη δέσμευσή τους για βιώσιμη παραγωγή, πώς θα επηρεάσουν αυτές οι υποσχέσεις τους εταίρους τους;

 

 

 

Σε όλες τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού αγροδιατροφικών προϊόντων, οι εταιρείες επιδιώκουν τη διασφάλιση ότι οι μεταγενέστεροι εταίροι και προμηθευτές έχουν δεσμευτεί για τη βιωσιμότητα, καθώς σχετίζεται με την προμήθεια, τη διαχείριση απορριμμάτων, το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και τις διαδικασίες παραγωγής. 

Υπάρχει μια κοινή αποστολή για τις βιομηχανίες Τροφίμων και Ζωοτροφών, και αυτή είναι η διατροφή των ανθρώπων. Το θέμα της βιωσιμότητας γίνεται πιο επείγον και σημαντικό και για τους δύο κλάδους (τροφίμων και ζωοτροφών).

Η σύνδεση με τον καταναλωτή είναι πολύ πιο στενή στη βιομηχανία τροφίμων παρά στη βιομηχανία ζωοτροφών. Αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής έχει πολύ περισσότερες πληροφορίες και ξέρει ακριβώς τι θέλει. Έτσι, όσον αφορά τη βιωσιμότητα, υπάρχουν θέματα όπως τα απόβλητα τροφίμων, τα πλαστικά απόβλητα, επειδή τον αφορούν ως άτομο. Συσκευασία, γενικά, αλλά και συγκεκριμένα θέματα όπως πρόσθετα τεχνητά ή ακόμη και πολύ συγκεκριμένες πρώτες ύλες όπως φοινικέλαιο κ.λπ. Και στη βιομηχανία ζωοτροφών, πτυχές όπως η προμήθεια πρώτων υλών, η παραγωγή, η συσκευασία, καθώς και η μεταφορά είναι πολύ παρόμοια με την τροφική αλυσίδα.

Στη δεκαετία του 1990, η βιομηχανία ζωοτροφών ξεκίνησε με θέματα αειφορίας, σχετικά με την υγεία ή ίσως την κατάργηση των αντιβιοτικών. Τώρα το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στις εκπομπές αερίων, την καλή διαβίωση των ζώων, το έδαφος και το νερό και τη βιοποικιλότητα. Η μεγάλη διαφορά λοιπόν είναι πραγματικά η προσέγγιση του καταναλωτή και η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον καταναλωτή.

Αυτό είναι ένα πλεονέκτημα για τη βιομηχανία τροφίμων.