εγγραφείτε: Άρθρα

leader

Προοπτικές των Γαλακτοκομικών Προϊόντων

0 comments

 

 
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Dairy Crest, ο τομέας των γαλακτοκομικών προϊόντων εμφανίζει αναπτυξιακή προοπτική.
 
 
Ειδικότερα, η τυροκομία παρουσιάζει τεράστιες ευκαιρίες για τους παραγωγούς τόσο στη Μεγάλη Βρετανία, όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη, με βάση τις εκτιμήσεις του Μαρκ Άλεν, διευθύνοντα συμβούλου της βρετανικής γαλακτοβιομηχανίας Dairy Crest.
 
Σύμφωνα με τον Άλεν, το γεγονός ότι οι καταναλωτές αναζητούν πλέον περισσότερες πληροφορίες για τα τρόφιμα που αγοράζουν θέτει τους παραγωγούς προ νέων προκλήσεων. Ιδιαίτερα μάλιστα όσον αφορά τα γαλακτοκομικά, ο Άλεν, ο οποίος μεταξύ άλλων διευθύνει το γιγαντιαίο τυροκομείο στο Davidstow, της Κορνουάλης, πιστεύει ότι παρά τις δυσκολίες, το μέλλον είναι λαμπρό.
 
Ο ίδιος δήλωσε σχετικά: «Θα πρέπει οι τυροκόμοι να αισθάνονται σίγουροι και φιλόδοξοι», λέει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της βρετανικής γαλακτοκομίας. «Υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες στον τομέα αυτό χάρη στη ζήτηση των καταναλωτών για μικρότερες αλυσίδες εφοδιασμού, ώστε να μαθαίνουν περισσότερα σχετικά με την προέλευση των τροφίμων τους. 

Νομίζω ότι οι αγρότες, όχι μόνο στα γαλακτοκομικά, αλλά σ’ όλο τον κλάδο, θα πρέπει να το αντιμετωπίσουν αυτό ως μια πραγματική ευκαιρία», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Η Dairy Crest, η οποία λαμβάνει γάλα από 1.300 αγρότες, παράγει το τυρί Cathedral City και το Davidstow Creamery, καθώς και το δημοφιλές και ώριμο Cheddar Davidstow. Επίσης προμηθεύει διάφορα καταστήματα σούπερ μάρκετ με φρέσκο γάλα, καθώς και με το βούτυρο Country Life και το μίλκσεικ Frijj.

Ωστόσο, ο Άλεν πιστεύει ότι ο τομέας των τυριών παρουσιάζει τις μεγαλύτερες προοπτικές για την εταιρεία. «Υπάρχουν 90.000 τόνοι τυριού που εισάγονται στο Ηνωμένο Βασίλειο κάθε χρόνο – και βλέπουμε ως πραγματική ευκαιρία για εμάς να εκτοπίσουμε κάποια από αυτά», τονίζει ο Μαρκ Άλεν. Το τυρί Cathedral City είναι ένα από τα πιο γνωστά τυριά της Βρετανίας που παράγεται με γάλα από τους κτηνοτρόφους του Westcountry, και φέρνει 250 εκατ. λίρες (292,41 εκατ. ευρώ) ετησίως από τις πωλήσεις. Επίσης, αποτελεί παράδειγμα για άλλες εταιρείες να αναλάβουν επιπλέον μερίδιο της αγοράς από τα εισαγόμενα τυριά.

Αλλά η πιο πρόσφατη και πολυδιαφημισμένη κίνηση της εταιρείας είναι να κάνει παιδικές τροφές με ορό γάλακτος σε σκόνη που προκύπτει από ένα εκμεταλλεύσιμο υποπροϊόν από την επεξεργασία του τυριού.